Szanowni Instalatorzy,

informujemy, że w dniu 30.04.2023r. została wygaszona aplikacja Solis Home/Solis Pro. Zastąpiła ją Soliscloud.

Poniżej przedstawiamy podstawową instrukcję migracji konta.

Jak zaktualizować aplikację?

– Na stronie www.soliscloud.com należy kliknąć w przycisk migracja danych, zlokalizowany w prawym górnym rogu ekranu.

– Po jego kliknięciu pojawi się strona migracji danych, na której należy wybrać typ konta, które chcemy zmigrować
* dla aplikacji instalatora Solis Pro należy wybrać check-box na górze (obecne tłumaczenie brzmi: WYDANIE PROFESJONALNE),
** dla aplikacji klienta Solis Home, należy wybrać check-box na dole (obecne tłumaczenie: EDYTOWANIE STRONY STARTOWEJ).
W okienkach check-box’ów należy wpisać adres email, na jaki zostało zarejestrowane konto w aplikacji Solis Home/Solis Pro oraz podać aktualne hasło do konta.

UWAGA

Migracja może potrwać od 10 minut do 4 godzin i obejmuje również dane historyczne (jednak z ich użyciem czas trwania może się wydłużyć do 12 h – zależnie od wielkości pliku).
Jeżeli migracja się nie powiodła, tzn. do 6 godzin od wysłania wniosku nie została poprawnie zrealizowana, należy spróbować zmigrować konto ponownie oraz zanotować rodzaj błędu po jego wyświetleniu (wystarczy podać 3-cyfrowy kod błędu – jest ich 9: od 001 do 009; kod błędu 000 oznacza, że migracja została zakończona poprawnie), a następnie skontaktować się z infolinią Solis pod numerem +22 103 19 37 lub poprzez e-mail PLservice@solisinverters.com, podając następujące dane:
– adres email, na który jest zarejestrowane konto w Solis Home/Solis Pro,
– numer seryjny loggera,
– numer seryjny falownika,
– numer błędu,
– dodatkowe informacje.

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontakt z naszym doradcą handlowym pod numerem telefonu +48 734 137 516.