O jakości produktów Enphase świadczy nie tylko zastosowanie w nich zaawansowanych technologii czy innowacyjnych rozwiązań montażowych. To przede wszystkim bezawaryjność mikroinwerterów oferowanych przez markę. Jej potwierdzeniem są zarówno statystyki, najdłuższa na rynku gwarancja, ale także opracowany przez producenta serwis premium. Poznaj warunki, które oferuje.

 

Pewność oferowanych produktów

 

Mikroinwertery Enphase to innowacyjne rozwiązania, które bazują na zastosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz niezwykle precyzyjnego procesu produkcji, wynikającego z 17 lat doświadczenia marki na rynku. Jakość, na którą tak mocno stawia Enphase, przekłada się na bardzo niski poziom awaryjności oferowanych przez nią mikroinwerterów. Przeprowadzone przez producenta testy wskazują, że tylko 0,5% sprzedawanych przez markę urządzeń podlega gwarancji z uwagi na wadę fabryczną. Oznacza to, że statystycznie jeden na dwa tysiące zamontowanych mikroinwerterów, może posiadać wadę fabryczną, co z kolei generuje najniższy na rynku – w porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań – wskaźnik awaryjności. Producent jest więc pewny jakości oferowanych rozwiązań – dowodzi tego również najdłuższa, dostępna na rynku gwarancja – obejmująca aż 25 lat ochrony od daty uruchomienia mikroinwertera.

 

Więcej niż jakość

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom instalatorów marka Enphase zdecydowała się także na uruchomienie serwisu premium. Producent zdając sobie sprawę z tego, że instalatorzy czerpią zyski z montowania nowych systemów, a nie naprawy już zamocowanych, postanowił wynagradzać tych, których produkt Enphase zawiódł. Serwis premium oznacza, że marka Enphase zapłaci instalatorom konkretne kwoty za każdy serwis, którego będą musieli dokonać ze względu na niepoprawnie działający produkt marki. Program ma więc zrekompensować instalatorom pracę i poniesione wydatki, wynikające z zakupu wadliwego produktu marki.

 

Jak działa serwis premium od Enphase?

 

Serwis premium Enphase obejmuje zwrot kosztów pracy w następujących wysokościach: 200 EUR za każdy wyjazd do klienta, u którego trzeba było zdemontować i wymienić wadliwy produkt marki, kwalifikujący się do programu. W ramach projektu otrzymasz także zwrot kosztów za konkretne, posiadające wadę urządzenie w danej lokalizacji – określone w następujących wysokościach:

  • 25 EUR za każdy Enphase Microinverter (autonomiczne lub zlokalizowane wewnątrz IQ Battery),
  • 25 EUR za każdą bramę Enphase Gateway (Envoy).

 

Co istotne, aby skorzystać z serwisu, zgłoszony produkt musi być wadliwy i objęty odpowiednią, ograniczoną gwarancją Enphase w czasie demontażu i wymiany.

 

Jak korzystać z serwisu premium Enphase?

 

Jeśli instalator chce skorzystać z warunków programu marki Enphase, powinien złożyć wniosek o zwrot kosztów pracy w ciągu sześciu miesięcy od zakończenia serwisu – tj. demontażu i wymiany produktu, który kwalifikuje się do serwisu marki. Musi pamiętać jednak o tym, by przed tym dokonać jego zdalnej diagnostyki ze specjalistą Enphase oraz uzyskać numer RMA dla wadliwego urządzenia. Po dokonaniu wymiany produktu w danej lokalizacji należy wysłać firmie Enphase, za pośrednictwem aplikacji Enphase Installer App, informacje odnośnie:

  • numeru RMA,
  • starego i nowego numeru seryjnego
  • oraz daty aktywacji produktu objętego programem.

W przypadku pierwszego ubiegania się o zwrot kosztów pracy od marki Enphase, prócz wniosku, trzeba wypełnić, podpisać oraz wysłać także formularz zwrotu kosztów pracy.

 

Szczegółowy regulamin oraz procedury ubiegania się o zwrot kosztów pracy za serwis wadliwego urządzenia od marki Enphase znajdziesz tutaj: https://enphase.com/pl-pl/download/labor-reimbursement-warranty-service-eu-pl.